Eataly a New York!

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Eataly a New York! pentru Yandira si cine se mai gaseste acolo

Useril este offline   Adriana Icon

• Site Admin
  • Icon
  • Grup: Administrators
  • Postari: 6,569
  • Inregistrat: 21-November 09
  • LocationTo, Piemonte, IT

Postat on Eataly a New York! 27 August 2010 - 10:38 AM

Magazinul care s-a nascut la Torino si care acum are si alte locatii in Italia se deschide marti si la New York. Pe linga magazine mai sunt si restaurante si o cofetarie a lui Luca Montersino, cel cu care am facut eu cursul acum citva timp si cu care o sa mai fac unul in octombrie. Produsele sunt de calitate exceptionala, multe daca nu toate sunt presidii Slowfood.
Deci daca sunt amatori ai calitatii gastronomice italiene vi-l recomand cu caldura, pe cel de la Torino l-am vizitat cu Stella, eu si Eataly = Lili suntem "indragostite" de el :rolleyes:
Asa ca daca aveti ocazia vizitati-l, aici e articolul in italiana, in engleza vad ca nu l-au tradus.
http://www.eataly.it...aly-a-new-york/

Useril este offline   Mari-Ana Icon

• Bucataras
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 24-November 09
  • LocationToronto

Postat on Eataly a New York! 15 July 2011 - 03:51 PM

Vezi postareaAdriana, la 27 August 2010 - 12:38 AM, a spus:

Magazinul care s-a nascut la Torino si care acum are si alte locatii in Italia se deschide marti si la New York. Pe linga magazine mai sunt si restaurante si o cofetarie a lui Luca Montersino, cel cu care am facut eu cursul acum citva timp si cu care o sa mai fac unul in octombrie. Produsele sunt de calitate exceptionala, multe daca nu toate sunt presidii Slowfood.
Deci daca sunt amatori ai calitatii gastronomice italiene vi-l recomand cu caldura, pe cel de la Torino l-am vizitat cu Stella, eu si Eataly = Lili suntem "indragostite" de el :rolleyes: